Thursday, August 11, 2011

spontaneous thursday siri 1 (mane de gua gay!!)

hari ni hr khamis... gua dpt dr info blogger2 budiman laen kate hari ni ade spontaneous Thursday... mcm smalam juga konsep nya... cm smlm "wordless wednesday" iaitu post yang letak gambar je..... n hr ni pulak 'spontaneous thursday' so maksudnya sebuah karya spontan kot... so gua pun dgn muke eksited dn penuh teruja nk memeriahkan industry blog tanah air, bersedia ingin buat satu penulisan spontan sbgai entry baru kat blog gua... gua ingt nk masuk "new entry" terus dan terus je tulis... tgk ape kuar dr otak gua... kate spontan kan?

so gua pn masuk google n taip name blog gua kat search engine.. tak habis gua taip, sekali gua nmpak bnd ni...


sumph gua hangin!!!!! terus gua sepak laptop, nasib baek x pecah. nama gua punyalah macho tbb2 di tuduh gay... mane de gua bt bnd2 x cukup perangai mcm tu.. .. (kpd2 awek2 blogger semua serius gua x gay... percayalah...)

paling gua mkn hati bile 'bnd alah' ni jd salah satu suggestion kat google... bastad, cmn seorang gay yang bernama rudy sgt popular smpai jd suggestion google?... ape dah jd ngn dunia ini??

ahhh gua nk tukar nama la mcm ni!!!!

NOTA MUSTAHAK: rudy gay sebenarnya adelah pemain basketball NBA professional .. sbb tu gua x jadi nak tukar name... kehkehkehkeh

20 comments:

the writer said...

hello abang gay. malam nih lepak blue boy jum. hihihi *kidding :P

Asyiqin said...

haha.. rudy gay pun ade. macam2 lah :)

Anak Pak Amran & Makcik Hasmah said...

HAHAHAHAHA. dan-dan lah tak nak tukar nama. rudy gay dah skg.. ;)

ahmoi_chanteq said...

sabo2 rudy ... hehe...eh ... ade lgu liyana fizi la... suke2.. =]=]=]

twinkeenabilah said...

Haha. Google macam pahampaham je :p *guraugurau jgn marah. jgn sepak lappy, kekeke

nick dot anis said...

hahahahahhahaha:-)

Anonymous said...

hahahaha . nk try search google nama i sendrik lah plak nk tgk naek ape ^^

Cik tikah said...

eeei... gay! hahaha.. :p

p/s: makan coklat, cicah air liur. haha...

yaya | mohd said...

hahaha..kelakar :P
alahhh..nme pon google..mmg random la dye ltak smuenyer :P
sbar2.

ღ αεn ツ said...

HAHA, okay :)

Orang Kita said...

kah3,,, ^^

IzyanWasli said...

ahahaha. macho kata. nama pun machoo.. hey gay mahoo! (Bukan macho sebenar)! ^__^V

Daddylicious said...

haha sabar2...

Asfz said...

alasan xnak tukar xleh tahann...hahaha XD

faizalnizam said...

dah nama pun google. ko pernah try taip "macam mana nak" kat google. tgk keluar ape.

Yana Farinha said...

Hye..nice blog.. dah folo awk… jom singgah blog kita… www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

Kisah Realiti Kehidupan said...

erkkk...gay??tp betul ke x gay??hahaha..jgn marah aaaaaaa....bulan pose nih....hikhik

bukanretis said...

ni nak kena tambah gay kat belakang rudy tu ke?hihih

Azura Mendezz said...

hahahaha..paling berani pon Cik Mendezz letak email tgk apa google dpt..
lebih2 canni owhh no!
Xmo sakitkan ati sendiri..hihi! =P

Zura Tahir said...

hahaha...'rudy gay'...memacam lah drg nie search..