Tuesday, August 18, 2009

perperangan dipagi hari

gua hari2 sebenarnya berperang... tiap2 pagi gua merempuh sekumpulan org ramai bg menuntut hak gua... da dapat hak tu gua kene pertahankan lak... maka dgn segala kudrat yang tuhan berikan gua keraskan otot-otot bg menahan rempuhan dan sondolan org wahahaha... kadg2 gua malas nak berperang, gua mengalah je, xde mood....

ptg dtg... gua harus berperang lagi... kali ni lg memeritkan... gas beracun di lepaskan (bau dr celah lengan huhu)... bau tak leh tahan beb... dorg ni tak reti pakai deodrant ke?? tak pelah 1 malaysia~ tahan je la.... yang lemah akan kalah... lambat le balik...

hehhe tu la yang berlaku kat gua hari2... ye la da gua hari2 naek train kan... berhimpit2 la... perit gak.. tapi gua relax je.. da rumlah(btl ke aku eja nih??).... yang peningnya bile ade gak rakyat Malaysia yang tercinta ni yang sohai... pintu train terbukak je terus rempuh... gua tension je nengok... ms tggu td pandai lak beratur.. pttnya dorg kene bg org dalam train kuar dulu... tp kdg2 gua tgk kelakar gak beb... coz ble da jd mcm tu... org yang da msuk leh terkuar balik, yang kuar lak leh termasuk balik...hahahaha mcm sorg mamat ni la, die masuk kelam-kabut, habis yang kat dalam nak kuar ni tolak die balik coz nak kuar... macm kene ombak tsunami je gua tgk mamat tu.. hanyut... memaki serapah la jgk beliau... wahahaa kelakar....

gua rasa kalo gua da ada bini (wahaha bini~) gua taknak le bg naek train pg2 g keje mcm tu... kesian dow.. lg pon gua taknak org laen rpt2 ngan bini gua (sape tak syg bini oi) heuheuheu~ aku slalu tgk akak2 yg da pregnen naek train pg2... kesian die berhempas pulas mempertahankan perut beliau... yang duduk tu bt xfhm je... sohai...

hmm sok gua g keje lagi.. berperang lagi.. ya... hidup gua.. gua boleh...

No comments: